Asahi + mindfulness 


Huoltohetki  keholle ja mielelle

Pienryhmä livenä Espoo+ ONLINE verkossa
Syyskausi 2020
neljän kerran jaksoina:
06.08.-27.08.
03.09.-24.09.
08.10.-29.10. 

Torstaisin livenä ja online klo 18.-19.30, neljän viikon jaksoissa.

Tallenteet sessioista käytettävissä koko jakson ajan sekä live- että online-ryhmälle!  (Videoissa vain ohjaaja kuvassa.)
Huom. jos korona- tms. este osallistua liveryhmään, se korvaantuu online-ryhmällä.

Huom. Liveryhmässä max 5 hlöä, varaa paikkasi, jos haluat tulla harjoittamaan Water Lilyyn!

 

 

Haluatko laskeutua läsnäolon tilaan?

Huoltohetkessä:

  • Hoidat monipuolisesti kehoasi, sulatat jumeja, lisäät liikkuvuuttasi ja vahvistat tasapainoasi
  • Lasket lempeästi kehon ja mielen kierroksia
  • Vaalit kehon ja mielen yhteyttä ja tietoisuustaitojasi
  • Lisäät rentoutumiskykyäsi ja  stressinhallintaasi

 

 

 

Nerokas ja lempeän tehokas huoltohetki keholle ja mielelle!

 

  • Asahi-Health® on suomalaisten ammattilaisten kehittämää, monitasoista, hoitavaa ja ennaltaehkäisevää terveysliikuntaa. Liikkeissä korostuu kehon ja mielen yhteys itämaisia ja länsimaisia perinteitä yhdistäen.
  • Asahin liikkeiden idea on yksinkertaisuus ja menetelmän soveltuvuus kaikenkuntoisille.  Liikkeet tehdään seisten (tarvittaessa istuen) liikkuen hengityksen rytmityksellä, oman kehon rajoja ja voimia kuunnellen ja kunnioittaen.
  • Harjoitamme asahia omaan harjoitukseen keskittyen, väljissä vaatteissa, paljain jaloin tai sukkasillaan.
  • Pehmeä liikkeen ja hengityksen yhteys vahvistaa kehon ja mielen yhteyden ja harmonian tunnetta, jolla on tutkitusti stressiä hoitava vaikutus.
  • Huoltohetken päättää palauttava ja rentouttava mindfulness-läsnäoloharjoitus, joka vahvistaa tietoisuustaitoja. Viitekehyksenä Jon Kabat-Zinnin 1970-luvulta asti kehittämä MBSR- rentoutus ja stressinhallintamenetelmä.
  • Säännöllisten läsnäoloharjoitteiden on tunnetusti ja tutkitusti todettu vaikuttavan kokonaisvaltaisesti stressinhallintaan ja palautumiseen.

 

Asahi- ja mindfulness-harjoitteet sopivat kaikille, ei edellytä aikaisempaa tuntemusta, vain avointa mieltä ja kiinnostusta!

 

Ryhmäläisten kommentteja:

"Tuntuu, että säännöllinen asahi ja mindfulnessharjoitus tuo tukea koko viikolle."

"Opin käyttämään näitä (kehomeditaatio) harjoituksia itsekseni illalla rauhoittumaan ja auttamaan nukahtamista."

"Pystyt aina luomaan todella hyvän ja rennon ilmapiirin ryhmään."

 

Tule mukaan - anna itsellesi palauttava ja hoitava aikalisä!

Tarvitset ONLINE- ryhmään osallistumiseen vain rauhallisen tilan, tietokoneen ja verkkoyhteyden, saat lisäohjeet ilmoittautumisen yhteydessä.

 

Aika ja paikka: 

Jakso 1. 06.08.- 27.8.2020
Jakso 2. 03.09.-24.9.2020
Jakso 3. 08.10.-29.10.2020

Torstaisin klo 18-19.30

+tallenteet livesessioista henkilökohtaiseen käyttöön koko jakson ajaksi.

LIVE-ryhmä:
Water Lily, Tapiola, Suvikummunrinne 2, 02120 Espoo
(metro urheilupuisto n. 500 m. Autoille parkkikiekolla maksuton paikoitus vieressä)
ONLINE-ryhmä:
Zoom-linkillä

Hinta:
76 eur
Maksutavat: huom. mainitse ilmoitautuessasi, jos maksutapasi on ePassi, Edenred, EazyBreak tai Smartum. Jälkikäteen maksutavan vaihto ei valitettavasti onnistu.

Huomaathan varata  paikan liveryhmään paikan (max 5 hlöä), jos haluat tulla paikan päälle Water Lilyyn, myös tallenteet ovat käytettävissäsi esteiden sattuessa.

Tämä ryhmä on neljän kerran jaksona, koska haluan tukea sinua sitoutumaan säännöllisiin harjoitushetkiin niiden tunnetun vaikuttavuuden takia.
Annan siksi myös tyytyväisyystakuun, jos 1. kerran jälkeen toteat, ettei huoltohetki sinulle sovi syystä tai toisesta, palautan maksusi.

Ryhmä on tauolla 11/2020, ilmoittaudu alustavasti seuraavalle alkavalle  jaksolle!


Palautetta:

"En päässyt liveen mukaan, ja yllätyin, mutta tallenne toimii yllättävän hyvin, tuntui kuin olisin paikan päällä."

"Onhan tässä etunsa, että voi omassa kodissaan tehdä ja osallistua."

"Olen pitänyt tästä tosi paljon, asahi ei ollut entuudestaan tuttua ja olen tykännyt siitä,
kuinka yksinkertaisilla liikkeillä saa tehokasta toimintaa ja erityisesti just keskittyminen, niihin lihasryhmiin!   

"Etänäkin on toiminu oikein hyvin, oot ihana pirteä ja rento ohjaaja, tulee itselle rento olo tehdä kun ohjaus on rentoa!" 

"Kiitos, on parempi olo,
harjoitus auttoi kipeään niskaani."

"Kiitos taas, kehomeditaatio rentoutti todella hyvin."

"Iso kiitos. Tuntui ihanalta olla mukana, vaikka teinkin harjoitukset tallenteelta. Yhdistelmä tuntui hyvältä. Sain itseni hyvin mukaan ja oli olo, että olemme lähes samassa tilassa.
Huomasin, että hengitys oli paljon helpompaa ja levollisempaa loppua kohti ja loppurentoutus osui täysin maaliin;)"

 

Kysy lisää/ilmoittaudu alustavasti mukaan,niin saat sähköpostiisi tiedon seuraavasta alkavasta jaksosta!

Vastaan mielelläni, jos pohdit sopisiko tämä sinulle!
050-3210903

Marjaliisa